Аман от таквиз...преди се бях наиграл и сега съм доста мнителен. Надявам се да си се отървала безпроблемно...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Вкарах се в ултра, мега, хипер луд филм с моя бял лебед
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение...ами нали е свалял главата...как какво е правил.....
...вината по някой път не е чак в майсторана...но все пак незнам.....случва се....сега става по сложно...но е поправимо според мен.....
тоя тапанар ти е съсипал колицата, като е свалил главата е разместил ризите и от там е омешала масло и вода,счупетему ръцете.
И за 150лв такива ремонти не се правят
Мога само да ви съчувствам и да се надявам, че всичко ще свърши добре за белия лебед...
П.С. Даже и свършило\дано\.75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Comment
-
Да ви кажа тоя майстор че е галфон, галфон е, ама и вие сте за бой. От тоя форум поне можеш да научиш кой майстор е читав, даже с вас със Алекс лично сме говорили по тия въпроси. Да се доверяваш на случайни хора за такива ремонти е меко казано неразумно. Ако беше докарала колата в София щеше да ти излезе и по-бързо, и по-изгодно.
Сега най-добре закарай колата на някой наистина компетентен, който да направи ревизия на "ремонта". И внимавайте, че легендите не останахме много, не трябва да ги губим заради такива грешки!Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Абе от всичко което изчетох,незнам за другите ама аз ако бях собственик на колата,тоя ГОЛЯМ маистор да не казвам кво щеше да му се случи
,че и пари не да взима ,ами щеше да врьща обратно,то грешки стават,ама ти от здрава кола на разместени ризи,пресечено масло,дали е знаел тоя ГОЛЯМ маистор какво прави
..!!!!!! М/у другото ризи току-така не се разместват лесно,дори на извадена глава
ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
Alfa Romeo 145 3.0V6
Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6
Comment
-
Аз мисля, че тоя тъпак трябва да се съвземе от кома със счупени ръце..." Разбирайте ме както искате.
А казват, че боя не помагал! Помага и още как... Тоя Ви е взел за мезе направо.sigpic
Subaru Legacy 3.0 H6
Alfa Romeo 156 2.0 - Ex
0888 511 533 - Бонев
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеИ за 150лв такива ремонти не се правятС най-добри чувства
А този тип излезе супер измислен герой, защото на думи и обяснения много добре го докарва, на обещания да не говорим, но действията му се оказаха супер неадекватни на първоначалните инвестиции от негова страна.
Може би това си е негова тактика, знам ли, да прави клиентите на маймуни и кой му се вързал -вързал.
Но вероятно от това, че му скръцнахме днес с Алекс и му заявихме, че му се обаждаме за последно с тоя подход, е стоплил, че с нас такива заигравки не стават, та най-сетне(както каза един колега) се е захванал със сериозния ремонт, а до сега си е играл на лъженка
Аlfa e passione - 155 2.0 SUPER 143bhp '94 / ex 33 1.3 iEL 90bhp '93 & 1.5 iE 105bhp '91
Втора национална среща на 155
Comment
-
Абе майтапа настрана, но вече бяхме намислили вариант какво точно да му се случи на тоя измислен "майстор" ... да не говорим, че дори металната палка си бях приготвил до вратата вече.
Важното е, че колата си е вече при нас, и на пръв поглед и за 5 минути тест се държи добре - работи равномерно, има мощност. Утре на светло ще я огледам подробно - ако изобщо мога да видя нещо от външен оглед - че тоя михлюзин ни я докара по тъмно ... надявам се да не е нарочно това, че вече съм го прежалил така или иначе. Поне ще се подсигуря, че в близките няколко месеца няма да прави такива "ремонти"Аман вече от недоучили се самохвалковци, дето да си правят експерименти с колите ни !
Last edited by Alfa User; d.m.y г., 00:24.
Comment
-
Първата работа утре сутринта е да видите маслото и антифриза за белези от смесването им, където и да е - и на щеката и в разширителния съд!!!
Също след това пробвайте да загрее до работна температура и пак проверка на флуидите и степените на перката!
Прави са колегите че ризите не излизат лесно, но въртиш ли вала, без да са застопорени - излизат. При мен на този ремонт нагласихме 1-ви цилиндър на ГМТ и тогава свалихме главата. След това не се пипа вала!!! До сглобяването обратно, естествено!
Дано да няма нужда от допълнителен ремонт, чеLast edited by Furious 155; d.m.y г., 02:11.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
В крайна сметка грешки стават не бъдете толкова крайни .... като предпазна мярка снимайте го този хубавец и го качете да го видим и другите че да се пазим от него
---------- Post added at 11:09 ---------- Previous post was at 11:07 ----------
Първоначално публикувано от milenamr Покажи съобщение....
А определено не е лесно(поне в Пловдив) да намеря майстор, който да има желание да го направи този ремонт, уж желаещи има, но ела другата седмица, че , че имам 20 коли, след това ела другия месец, че имам 15 буса и така се минават месеци и години ...sigpicAlfa 155 2.0 16v
Comment
-
Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщениеТук ми намирисва на "Брадатсервиз " прав ли съм
Тъй, след днешния тест (половин час градско каране с тежкия крак на Милена) :
- няма видими течове на масло по мотора;
- забелязах обаче, че от единия фланец на изходния колектор при началното запалване на колата излизат газове и вода ?!?!?!? (съвсем малко, но все пак...);
- дъното на колата, точно пред пътническата седалка до шофьора, е надигнато доста - тъпака явно е вдигал колата с нещо неподходящо, защото е подбил всичко отдолу, и сега пода е надигнат все едно е от мокър паркет ...
- като че ли не припушва вече колата от ауспуха, но нямах много възможност да гледам след нея;
- маслото, което е сложил "майстора", като за чисто ново е доста тъмничко и рядко ... чак ме притеснява;
- хубавото е, че не виждам масло в казанчето за антифриз, както и не виждам бяла пяна в маслото ... дано така да остане.
Имам обаче тъпото подозрение, че педала изобщо не е купувал втора гарнитура... На всичкото отгоре обеща, че ще даде всички касови бележки за частите - а снощи даже не ги и спомена ... Но като цяло, ако нещата се окажат в норми, ремонта със всички фантастики и нерви, излезе 235лв. Може впоследствие да добавим и две счупени ръце ако нещо се объркаLast edited by Alfa User; d.m.y г., 18:31.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
Тъй, след днешния тест (половин час градско каране с тежкия крак на Милена) :
- няма видими течове на масло по мотора;
- забелязах обаче, че от единия фланец на изходния колектор при началното запалване на колата излизат газове и вода ?!?!?!? (съвсем малко, но все пак...);
- дъното на колата, точно пред пътническата седалка до шофьора, е надигнато доста - тъпака явно е вдигал колата с нещо неподходящо, защото е подбил всичко отдолу, и сега пода е надигнат все едно е от мокър паркет ...
- като че ли не припушва вече колата от ауспуха, но нямах много възможност да гледам след нея;
- маслото, което е сложил "майстора", като за чисто ново е доста тъмничко и рядко ... чак ме притеснява;
- хубавото е, че не виждам масло в казанчето за антифриз, както и не виждам бяла пяна в маслото ... дано така да остане.
Имам обаче тъпото подозрение, че педала изобщо не е купувал втора гарнитура... На всичкото отгоре обеща, че ще даде всички касови бележки за частите - а снощи даже не ги и спомена ... Но като цяло, ако нещата се окажат в норми, ремонта със всички фантастики и нерви, излезе 235лв. Може впоследствие да добавим и две счупени ръце ако нещо се обърка
Нямаше да ме е яд да са 300 лв, но да знам ,че съм ги дала за хубавото на белушка, но сега дадох 300 лв, за да се вкарам в притеснения и ядове.
А освен това и педала на газта запецва на няколко пъти, тоест жилото се захваща и стои във високите обороти(където по принцип обичам да се намирам,но не може само там)Този проблем също ми е бонус от сега след "ремонта".
Аlfa e passione - 155 2.0 SUPER 143bhp '94 / ex 33 1.3 iEL 90bhp '93 & 1.5 iE 105bhp '91
Втора национална среща на 155
Comment
-
А клапаните чукат ли сега?
Щото гумички и пулове са има няма ~100 лв (зависи от къде купува, пък и не може да вземе само 8 ), гарнитура на главата хубава е към 45-50 лв и изобщо къде е киро на кирия?Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщениеА клапаните чукат ли сега?
Щото гумички и пулове са има няма ~100 лв (зависи от къде купува, пък и не може да вземе само 8 ), гарнитура на главата хубава е към 45-50 лв и изобщо къде е киро на кирия?
---------- Post added at 19:52 ---------- Previous post was at 19:51 ----------
Първоначално публикувано от Petronii Покажи съобщениеНаистина голям филм. Съжаляваме за което. Но ако може някаква информация или снимка на човека и сервиза му тук във форума ще бъде добра препоръка за бъдещите му клиенти. Дано да си останете само с ядовете.) като го видя, предполагам, че сега ще се крие като мишка и няма да се набутва да ме заприказва всеки път като ме види.
Но ако успея да го снимам , ще сложа снимката му.
Аlfa e passione - 155 2.0 SUPER 143bhp '94 / ex 33 1.3 iEL 90bhp '93 & 1.5 iE 105bhp '91
Втора национална среща на 155
Comment
-
Първоначално публикувано от milenamr Покажи съобщениеГарнитурата на главата ми я таксува на 65 лв-чакахме я някаква специална за 3 дни да пропътува от Благоевград.[COLOR="Silver"]Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
Comment